Община Варна дава 40 000 лв. за форум на мениджъри в туризма
17:27, 04 май 16
25
416
Шрифт:
Форумът се провежда веднъж годишно, а 16 държави домакинстват при организирането му на ротационен принцип. България ще го приеме тази година, тъй като провеждането му в Тунис се е провалило заради обстановката там. На последния форум в Малта миналата година са присъствали фирми като Thomas Cook, TUI, Vtours, Google, FVW Medien, Air Berlin, Der Тuristik и др.
Пред съветниците от общинската комисия по рекламна дейност представителят на организаторите „Бългериън Турист Сървисиз“ Иван Грошев обясни, че общинското финансиране за конференцията ще е едва 30 % от запланувания бюджет. Именно план-сметката за разходите по провеждането на двудневното събитие обаче предизвика критични коментари сред съветниците.
Според документите за настаняване на участниците ще бъдат дадени 55 500 лева. За озвучителна техника и мултимедия ще се похарчат 3000 лева, а за транспорт и индивидуални трансфери от и до летищата във Варна и Бургас – сумата е закръглена на 7500 лева.
В план-сметката са калкулирани още 4000 лева за канцеларски и рекламни материали и сувенири. Заложени са също 10 000 лева за кетъринг, 6000 лева – за работна вечеря и 13 000 лева за гала вечеря. За развлекателна програма ще бъдат похарчени 5000 лева, а за екскурзоводи и хостеси – 3000 лева. На техническия екип ще бъдат платени 3000 лева, а за екскурзионна и развлекателна част с вечеря организаторите ще дадат 10 000 лева.
Добави коментар