• Снимка: ИУ - Варна

Студенти от 6 университета в страната и чужбина, разпределени в 12 екипа, участват в четвъртата олимпиада по маркетинг, която се провежда днес в Икономическия университет във Варна. Тя се реализира по проект НПК 197 за частично финансиране на научни форуми във висшето училище и е посветена на 20-годишнината на катедра „Маркетинг“. Тематичните направления за предстоящото състезание са: маркетинг и иновации; онлайн B2B и B2C маркетинг и приложен маркетинг чрез използването на съвременни технологии. Участниците ще разработят казус по конкретен бизнес проблем, след което ще представят публично резултатите, обясниха организаторите.

За победителите са предвидени награди както от професионално жури, така и от публиката, която ще определи най-атрактивната презентация. Спонсор на наградния фонд е компанията Horizon Software Solutions Ltd.

На 20-годишнината от основаването на катедра „Маркетинг“ в ИУ – Варна, е посветена и юбилейната научна конференция, която започва днес. Темата е „Маркетингът – опит и перспективи“. Автори на пленарните  доклади са проф. д-р Боян Дуранкев (УНСС), доц. д-р Тодор Кръстевич (СА „Д. Цанов“ - Свищов) и проф. д-р Евгени Станимиров (ИУ – Варна).

В конференцията, която ще продължи два дни, участват 88 учени и специалисти по маркетинг от България, Сърбия, САЩ, Украйна, Босна и Херцеговина.

 

Реагирай на публикацията

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Общество

Политика

Икономика

Закон и ред

Здраве

Култура

Образование

Свят

Спорт

Любопитно