Космическото представление "UFO” с фурор в Русе

06:38, 09 мар 16 25 247 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Большой Московский Цирк остави без дъх близо 4 000 любители на цирковото изкуство в БУЛСТРАД АРЕНА с космическото представление "UFO”. "Циркът от друга планета" направи същински фурор. Малки и големи в продължение на 2 часа и половина бяха потопени в извънгалактически сюжети.

Единадесетметровата летяща чиния срази зрителите в залата. Тя представи цирковия манеж по изключително артистичен и иновативен начин.

Насладата от фантастичното галактическо пътуване бе придружена от възхита по костюмите на невероятни създания, циркови номера, навеждащи ни до въпроси като "Дали наистина зад този реквизит се крият земляни?" и светлинни ефекти, пренасящи ни извън пределите на планетата Земя.

Большой Московский Цирк, със своето неповторимо представление, на стойност 7 млн. евро, издигна цирковото изкуство до съвсем нови и непостижими висини.

На многобройната публика не бе поднесен типичния цирков сюжет, изпълнен с животни в клетки, а нещо удивително и нетипично, което надмина дори най- смелите очаквания. Непрестанното смайване идваше не само от умопомрачителните каскади и трикове, а и от специално написаната за спектакъла музика.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.