Съюзът на учените в Русе отличи свои членове по повод Деня на будителите

15:13, 01 ное 16 25 228 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
В навечерието на 1 ноември – Деня на народните будители - се проведе тържествено събрание на Съюза на учените – Русе, съобщават организаторите.

Председателят на Съюза - чл. –кор. проф. Христо Белоев, е приветствал всички участници в срещата с празника на народните будители – 1 ноември и пожела, следвайки ярките примери от нашата славна история, да градим своите духовни ценности.

“Първи ноември е общобългарски празник на националното ни самочувствие и историческата ни памет. Символ е на спомена за едно славно минало, но и на вярата в бъдещето.  Скъпи колеги, просветители, учители нека работим всеотдайно да образоваме и възпитаваме по-младите поколения, да будим желанието за знания за да съхраним България и духовните ни ценности, за да имаме бъдеще!“, заяви още проф. Белоев.

Слово за празника е произнесъл гл. ас. д-р Ивайло Николаев, защитил наскоро докторската си дисертация. Той е припомнил откъси от История славянобългарска като умело ги обвързва с настоящето и бъдещето.

Чл. –кор. проф. Белоев е връчил членските книжки и Диплом за членство в Съюза на учените на осем новоприети учени: проф. д-р Евгений Николов Стоянов, доц. д-р Миглена Николаева Колева, д-р Гергана Станева-Златкова, Иван Радославов Георгиев, д-р Анна Симеонова Лечева-Неделчева и Любомир Илиев Иванов.

Председателят на Съюза е отличил с Грамоти и награди по повод първи ноември, следните свои колеги:

проф. д-р Велизара Иванова Пенчева - За високи научни постижения в областта на Развитие и качество на висшето образование; проф. д-р Върбан Иванов Илиев - почетен член на Съюза на учените-Русе за широкото признание на научните му постижения, дългогодишното му членство и навършване на кръгла годишнина; проф. дтн Руси Гецов Русев - За цялостно творчество и принос в дейността на Съюза на учените; проф. дпн Антоанета Пенева Момчилова - За дългогодишен съюзен стаж; проф. дмн Степан Агоп Терзиян - за дългогодишен съюзен стаж и принос в дейността на секция Математика, информатика и физика; проф. д-р Маргарита Стефанова Теодосиева - за дългогодишен съюзен стаж и принос в дейността на секция Математика, информатика и физика; проф. д-р Каталина Петрова Григорова - за дългогодишен съюзен стаж и принос в дейността на секция Математика, информатика и физика; проф. д.н. инж. Красимир Иванов Ениманев - за цялостно творчество в областта на инфраструктурната осигуреност на устойчивото развитие; доц. д-р Петя Андреева Парашкевова - За цялостно творчество в областта на Общественото здраве; доц. д-р Стефка Павлова Миндова- За цялостно творчество в областта на Общественото здраве; доц. д-р Галина Захариева Крумова - за дългогодишен съюзен стаж и принос в дейността на секция Математика, информатика и физика; доц. д-р Десислава Стоянова Атанасова - за дългогодишен съюзен стаж и принос в дейността на секция Математика, информатика и физика; доц. д-р Пламенка Тодорова Христова - за дългогодишен съюзен стаж и принос в дейността на секция Математика, информатика и физика; доц. д-р Иван Илиев Евтимов - За високи научни постижения в областта на Електромобилността; доц. д-р Тотю Танев Тотев - За дългогодишен съюзен стаж; д-р Ивайло Николаев Николаев - За високи научни постижения в областта на Хидравличните машини.

Ректорът на университета – проф. Велизара Пенчева също е поздравила участниците в тържественото събрание с празника на народните будители.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.