Изкърпване на дупки задръсти Аспаруховия мост

13:23, 16 мар 17 25 291 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Вместо вторият етап от цялостния ремонт на Аспаруховия мост, който се очакваше да започне вчера, днес работници на „Хидрострой“ предприеха изкърпване на дупки. Дейностите им предизвикаха огромни задръствания и гневни коментари на пътуващите. Кърпежите са аварийни и ще обхванат най-компрометираните участъци, оголени до арматура след минусовите температури и заледяванията през зимата, обясниха от общинската администрация.

Все още няма никаква яснота кога ще започне вторият етап от основния ремонт на моста. Преди седмица шефът на Областното пътно управление във Варна инж. Румен Илиев съобщи на среща с общинския съветник Милена Георгиева, че има готовност работата да стартира от 15 март. За целта били осигурени над 3,57 млн. лв. Ремонтът трябва да обхване три от подходите към основната част на моста в посока от центъра към южните квартали. Беше посочена и крайната дата на ремонта – 1 юни.

Дни по-късно инж. Илиев заяви, че думите му са били неправилно интерпретирани. От общинската администрация също заявиха, че не са получили уведомление за предстоящия ремонт – по закон това трябва да направи фирмата изпълнител на базата на писмо от Агенция „Пътна инфраструктура“. Нямаме потвърждение, че ремонтът ще започне на 15 март, заяви и кметът на „Аспарухово“ Калина Белмезова.

„Имам информация, че ремонтът на Аспаруховия мост започва днес“, заяви вчера в ефира на телевизия „Черно море“ областният управител Тодор Йотов. Той посочи като краен срок за приключване на втория етап края на юни и коментира, че вече нямало дълги ремонти, тъй като се работело с модерна техника.

До края на вчерашния ден ремонтът така и не започна. В социалните мрежи и форумите вече се прокрадва съмнението, че дейностите ще стартират след изборите, за да не се нагнетява допълнително напрежението, което се очаква да предизвикат. Аспаруховият мост е единствената връзка между центъра на Варна и южните квартали. По него преминава и транзитното движение от Южното Черноморие към Дуранкулак и границата с Румъния, а най-близкият алтернативен маршрут е през Белослав и удължава пътя с 80 км, изчислиха при предишния етап на ремонта от Съюза на българските автомобилисти.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама