Марката скоч Johnnie Walker не устоя на натиска на движението #MeToo за защита на правата на жените и реши да стане една идея по-политически коректна.
Производителят на редица алкохолни напитки ще пусне на пазара лимитирана серия от 12-годишния "Черен етикет", на който вместо крачещия Джони ще бъде крачещата Джейн.
Стойката й напомня на тази на Джони, а тя е облечена във фрак, с бомбе и високи жокейски ботуши.
Бутилките с Джейн на етикета ще се продават единствено в САЩ.
Лимитираната серия от 250 хиляди бутилки ще бъде на пазара точно седмица преди Международния ден на жената.
Това е първата драстична промяна в логото на бранда от повече от сто години. Преди това то е било модифицирано и са нанасяни известни корекции по него, но никога не е било заменяно с такова с жена.
Зад променения етикет стои не само маркетинг кампания, но и благотворителност.
За всяка продадена бутилка компанията ще дарява по 1 долар за различни каузи в подкрепа на жените в различни сфери.
Сред тях са Monumental Women - проект, който има за цел да популяризира жени, оставили следа в историята, както и She Should Run - кауза, която се стреми към назначаването на повече жени на ръководни постове.
Добави коментар